Interculturalitat i educació UOC

La meva foto
Diplomada en Magisteri per la Universitat de Barcelona, llicenciada en Psicopedagogia per la Univeristat Oberta de Catalunya i amb el grau professional de piano per el conservatori del Liceu de Barcelona, actualment i des del 2005 sóc mestra i coordinadora dels Petits Músics de l'Escola Municipal de Müsica i Dansa des Mercadal.

dissabte, 12 de desembre del 2009

Seguiment i evolució de la webquest

En el moment que vaig llegir la PAC, vaig pensar que estaria més temps aprenent com fuincionava això de les webquest que en el contingut de la mateixa.
Primer vaig intentar entrar a la pàgina proposada per la consultora i no vaig poder registrar-me, vaig comunicar a les meves companyes que ens donava d'alta a la pàgina d'Aragó. Però una vegada acabat l'esquema de la webquest, l'altra companya va acnseguir regitrar-nos a php webquest.
La segona dificultat va ser plasmar els conceptes teòrics a la  PAC, no ho veia gens clar, ara, com sempre, he de valorar molt positivament la feina realitzada en grup, i la gran riquesa que ens aporta a tots nosaltres que se'ns brindi aquesta oportunitat.
En quant al nivell d'interculturalitat el nostre objectiu és arribar al nivell alt, el qual no representa que hi hagi un coneixement mutu entre les cultures, ni representa una necessitat de resolució de conflictes de valors, sinó que representa una societat que s’està generant a partir de la fusió d’elements culturals diferents, s’està formant una societat intercultural que donarà lloc a la transformació d’aquesta societat.

Evidentment, en aquest moment la webquest ja ha estat creada. M'ha agradat molt conèixer el món de les webquest, les trobo molt interessants com a eina didàctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada